LOT Consulting

Uskoro objava Poziva "Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija"

U nastavku donosimo najvažnije informacije iz Nacrta poziva “Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija”. Objava Poziva očekuje se u rujnu.

Svrha Poziva odnosi se na ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

Visina i intenzitet potpore

Ukupno raspoloživa bespovratna sredstva po Pozivu iznose 30.000.000,00 eura. Iznos bespovratnih sredstava po projektu je od 30.000 EUR do 120.000 EUR.

Intenzitet potpore: 

  • mikro poduzeća do 80%
  • mala poduzeća: do 65%
  • srednja poduzeća: do 50%

Intenzitet potpore za novoosnovana poduzeća: 

  • mikro poduzeća: do 85%
  • mala poduzeća: do 70%
  • srednja poduzeća: do 55%
Izvor: pexels.com

Prihvatljivi prijavitelji

Prihvatljiv prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014, uključujući novoosnovana poduzeća, koji na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.

Za potrebe ovog Poziva, novoosnovana poduzeća su poduzeća osnovana najviše 36 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga.

Prihvatljive aktivnosti

  1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
  2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća

Prihvatljivi troškovi

Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1. poglavlja 4.1. Prihvatljive aktivnosti projekta:

  • troškovi  nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti  
  • edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
 

Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2. poglavlja 4.1. Prihvatljive aktivnosti projekta:

  • usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).

 Nacrt poziva u cijelosti možete pogledati OVDJE.

Imate pitanje? Pošaljite upit ili rezervirajte termin za besplatne i neobvezujuće konzultacije!

Kontakt

LOT, obrt za poslovno savjetovanje i digitalne usluge, vl. Dajana Pranjić 
OIB: 44785801349

Brze poveznice

Izrada: LOT / © 2025 LOT